Tuesday, December 28, 2010

Sky of love ~,~

Disini aku mahu rekomenkan kepada sesiapa yang minat menonton movie CINTa,,
The tittle of the movie is SKY OF LOVE . . . Pada mulanya aku tak percaya, bila membe aku berkata citer nie best sangat, bole wat tangkap leleh... Then, bile aku dah tgok... Ya, memang sweet sangat citer nie walaupun ending dia menyedihkan......






                                                Inilah movie yang aku maksudkan ;)


Do you know something,, rasanya dah berpuluh kali aku tgok citer nie..
Sweet sangat,, suka sangat tgok movie nie,, ~~ Kan best dpat guy mcm Hiro ( Hero dia yang kiut miut tu ) ,, sedap mata memandang. ceewahh!! hehe . :p
Citer nie menyayatkan hati aku tau , meleleh air mataku bila tgok saat hero dia mati disebabkan kanser..
huhuhu.....




                                                Inilah Hiro yang aku maksudkan..




                                                  Ini plak heroin dia , Mika ..






Heroin citer comel, setia pda yang satu.. Walaupun, lepas dia clash ngan Hiro... Ada la guy yang cuba menakluk hati dia.... Dowg pon kapel , tetapi disebabkan kuasa cinta girl nie ngan Hiro, dia tetap ngan Hiro hinggalah sampai akhir hayat Hiro tu......






Hmmmm,,, sweet kan???
so kalau nak tahu lagi, tontonlah citer nie......ok???
 ;))

No comments:

Post a Comment