Wednesday, November 17, 2010

Aidiladha muncul kembali...





Alhamdulillah..berakhir sudah 6 minggu yang mencabar..Yeah!! i'm back home...Seremban..here i come..hehehe ~_~.. Anyway,penatnye...boleh plak tersangkut 1 jam dlam bas..


Bengangnye....
kot ye pon, cuba la beramah sikit..berbudi bahasa...cuba terang perkara sebenar kat kami..
Kiranya iman aku masih kuat agi...aku bersabar..but penumpang2 yang lain..mcm dah tak boleh tahan...bebel2..non-stop..


Ada seorang aunty ini berkata " haiiya..lain kali behenti la kat tmpat yg boleh rest2..ini tidak, wat olang susah saja.."


Papepon, I'm happy coz da sampai Seremban..alhamdulillah..pat gak aku beraya bersama keluarga.. ;)


Moga raya korban kali ini berjalan dengan lancar..AMin..


Agak2nya..berapa ekor lembu dikorbankan pada tahun ini???
hehehe...


Buat sahabatku yg berada di JB, Nur Hidayah Ainol Zamrin~~ saya bersimpati buat anda.. Semoga gembira di samping kawan2 mu..Sooryy, saya tidak dapat bantu anda ape2..cuma dapat doakan buat kamu dari jauh...


oklah......daa



No comments:

Post a Comment