Sunday, October 10, 2010

New comer is here!!!



Olla..Hye all! I'm new comers..hope we will keep in touch sama2..hehehe..Ntah la,Tetibe je teringin nak berkarya..and kenape aku menghasilkan blog nie???
First,untuk luahkan isi hati aku..Next,untuk suke2 bersama...that for you entertainment and lastly,bagi aku....bila aku start mengarang...ia umpama aku melepaskan beban otak aku yang kadang2 agak berat ngan memikirklan masalah..tak kira suka duka kisah kehidupan aku sebagai anak pertama,Encik Anuar dan Puan Azimah...However,Aku amat menyayangi mereka ketat2!! Tak lupe juga buat 3 orang adik aku yg lain...Cik Didie,Amirul and Adik ika...Hmmm..Oklah..Smpai disini sahaja warkah ini...LOVE YOU! Amor y le faltará :)... 


                                                  ~Selipar Biru~               


No comments:

Post a Comment